divendres, 17 d’abril del 2015

UN DIA AL MIG DEL MAR

Bona nit,

Com que ahir vam anar a la capital i, per tant, vam veure molta civilització, avui hem passat un dia a la natura, en una illa anomenada Schiermonnikoog, que és patrimoni de la UNESCO. Per això, però, ens hem hagut de llevar molt d'hora. Ens hem trobat a tres quarts de vuit del matí a l'institut i hem agafat l'autobús cap al nord del país.

Al port de Lauwersoog hem agafat un ferri que ens ha portat fins a l'illa. Un cop allà, hem agafat bicicletes i hem començat a voltar lliurement per l'illa, on hem pogut gaudir de magnífics paisatges vora el mar i dinar en un escenari únic. Després de dinar ens hem trobat a la platja per fer alguns jocs, tot i que només els més atrevists hi han participat, ja que la majoria ens hem hagut d'amagar del vent gelat que hi feia. La platja on ens hem trobat és la mes ampla d'Europa. S'ha de recórrer fins a un quilòmetre per arribar a l'aigua.

Cap a les 4 de la tarda, ens hem retrobat per tornar cap al port i agafar el ferri i l'autobús fins a Groningen. A la tornada, ens ha sorprès veure que, degut a la marea baixa, podríem haver caminat fins a terra ferma.

Hem arribat a Groningen a quarts de 7 de la tarda i ens hem acomiadat tot desitjant-nos un bon cap de setmana, que passarem amb les famílies. Malgrat el fred, ha estat un dia molt assolellat que ens ha permès gaudir molt de l'espectacularitat de l'illa. Us deixem unes quantes fotos perquè ho pugueu veure vosaltres mateixos.

Bon cap de setmana a tothom!